2015 թ. նոյեմբերի 27-ին տեղի ունեցավ «Ընթերցանության կարողությունների ձևավորում տարրական դասարաններում` հիմնված հավաստի գնահատման վրա» դասավանդման և գնահատման ձեռնարկների շնորհանդեսը:
Ձեռնարկները ստեղծվել էին «Գնահատման գործիքներ տարրական դասարաններում գրաճանաչության արդյունավետ դասավանդման համար» ծրագրի շրջանակներում, որն իրականացրել է «Քայլ առ քայլ» ԲՀ-ը՝ «Քննադատական մտածողության զարգացումը կարդալու և գրելու միջոցով» (ՔՄԶԿԳՄ) միջազգային կոնսորցիումի հետ համատեղ։ Ծրագիրը, որը ֆինանսավորվել էր USAID-ի կողմից, իրագործվել է 2012-2014 թթ. Երևանի և Հայաստանի մի շարք մարզերի դպրոցներում։
Ծրագրի ընթացքում.
Ծրագրի արդյունքում ԱՄՆ փորձագետների և Հայաստանի տարրական դպրոցի մասնագետների սերտ համագործակցությամբ մշակվել է երկու ձեռնարկ՝
Ձեռնարկները փորձարկվել են տարրական դասարաններում դասվանդող ուսուցիչների կողմից ՀՀ տարբեր մարզերի մի շարք դպրոցներում:
Ընթերցանության գնահատման և դասավանդման առաջարկվող ձեռնարկները կարող են օգտագործվել Հայաստանի կրթական համակարգում՝ օգնելու համար տարրական դպրոցի երեխաների ընթերցելու կարողությունների զարգացմանը, ինչպես նաև տարրական դպրոցի ուսուցիչների պատրաստման և վերապատրաստման ուսումնական ծրագրերի արդիականացմանը: