Կապ

______________// Նորություններ

Բժշկի և ուսուցչի մասնագիտություններն ամենակարևորն են

23.12.2015 0

«Քայլ առ քայլ» բարեգործական հիմնադրամի ներկայացուցիչները 2015թ. դեկտեմբերի 23-ին հյուրընկալվել էին ՀՊՄՀ սկզբնական կրթության ֆակուլտետում։ Առիթը «Քայլ առ քայլ»-ի կազմակերպած սեմինարին մասնակցած սկզբնական կրթության ֆակուլտետի 33 ուսանողներին վկայականների հանձնումն էր:

Սեմինարը կազմակերպվել էր հիմնադրամի  և ՀՊՄՀ սկզբնական կրթության ֆակուլտետի համատեղ որոշմամբ՝ որպես ուսանողների հետ տարվող փորձնական ծրագրի առաջին քայլ:
Հիմնադրամն ընդլայնում է  համագործակցությունըՀՊՄՀ-ի՝ հանրապետության  մանկավարժական մայր բուհի հետ՝ մանկավարժներից բացի վերապատրաստման թիրախ ընտրելով նաև ապագա մանկավարժներին՝ մագիստրոսներին։

Առաջին հաջող փորձից հետո համագործակցությունը շարունակելու համար նախատեսվում են քննարկումներ շահագրգիռ կողմերի միջև։ Անհրաժեշտ է վերհանել ֆակուլտետի, մասնավորապես՝ ապագա մանկավարժների կրթական կարիքները, որպեսզի դրանց համապատասխան ուղենշվեն գործընկերության ուղղությունները։

«Բժշկի և ուսուցչի մասնագիտություններն ինձ համար ամենակարևորն են. առաջինին վստահում ենք մեր կյանքը, երկրորդին՝ երեխաներին, իսկ նրանցից ավելի թանկ բան  չկա աշխարհում»,- ասաց հիմնադրամի տնօրեն Ռուզաննա Ծառուկյանը։

«Քայլ առ քայլ» ԲՀ ծրագրերն օգնում են ներկա և ապագա մանկավարժներին՝ նպտակային, արդյունավետու հետևողականորեն աշխատել իրենց վստահված երեխաների հետ։

Հանդիպման վերջում ՀՊՄՀ սկսզբնական կրթության ֆակուլտետը հիմնադրամին շնորհակալագիր տվեց՝ հետևյալ մակագրությամբ. «Քայլ առ քայլ» բարեգործական հիմնադրամին՝ վաղ տարիքի երեխաների զարգացմանն ուկրթությանն առնչվող նոր, ժամանակակից մոտեցումների մշակման ու տարածման գործում անգնահատելի ներդրման, սկզբնական կրթության ֆակուլտետի դասախոսների և ուսանողների համար տարաբնույթ վերապատրաստումների կազմակերպման, ինչպես նաև՝ ֆակուլտետի հետ արդյունավետ համագործակցության համար»։

______// Կարդացեք նաև

blog

Հանդիպում Գեղասար համայնքում

2022 տարեսկզբին հանդիպում ծանոթություն ունեցանք Գեղասար համայնքի բնակիչների հետ: Խնդիր կար նախադպրոցական կառույցի մասնագետների ներգրավման: Անդամակցեցին համայնքի բնակիչներ, ովքեր կանցնեին համապատասխան վերապատրաստում:


01.01.2022
0
blog

«Վաղ մանկության կրթության խնդիրները» միջազգային ամսագիր

«Վաղ մանկության կրթության խնդիրներ» (Early Childhood Matters) միջազգային ամսագիրը նվիրված է վաղ տարիքի երեխաների զարգացման խնդիրներին։ Ամսագրի նպատակն է նպաստել վաղ տարիքի երեխաների առողջության, զարգացման, կրթության ու դաստիարակության հիմնախնդիրների լուծմանը, ուսումնասիրել այդ ոլորտի լավագույն փորձը և այդ մասին տեղեկացնել հանրությանը՝ ոգեշնչելով ու նպաստելով դրանց տարածմանը։

«Քայլ առ քայլ» բարեգործական հիմնադրամը արդեն երկրորդ տարին Հայաստանում ներկայացնում է «Բեռնար վան Լիր» հիմնադրամի կողմից հրատարակվող «Վաղ մանկության կրթության խնդիրներ» միջազգային հանդեսը։

Մեր ծրագրի շրջանակներում այս անգամ էլ հայերեն են թարգմանվել ամսագրի 2020 թվականի համարի մի քանի հրապարակումները։

Նախաձեռնելով դրանց քննարկումները վաղ մանկության զարգացման հարցերով շահագրգիռ լսարանների հետ (ուսանողներ, դասախոսներ, դաստիարակներ, ծնողներ, ոլորտով հետաքրքրված այլ անձինք) մենք նպատակ ունենք ոչ միայն տեղեկություններ տրմադրել մեր լսարանին ամսագրի մասին, այլ նաև ծանոթացնել միջազգային փորձին և քննարկել նման փորձ նաև Հայաստանում ներդնելու հնարավորությունները։

Քննարկման համար ներկայացնում ենք աշխարհի տարբեր ծայրերում այս ոլորտում աշխատանքի հետաքրքիր փորձի օրինակներ, որոնց նման տարբերակներ հետագայում հնարավոր կլինի իրականացնել նաև Հայաստանում։

  • Ինչպես կորոնավիրուսային համաճարակը (Covid-19) արագացրեց փոփոխությունները.  Նորամուծություններ ծնողների հետ աշխատանքում. Իսրայել
  • Կլիմայական փոփոխությունները և վաղ մանկության զարգացումը. գտնել լավագույն համադրությունը
  • Քաղաքներում վաղ մանկության ծառայությունների ընդլայնում. Ուրբան 95-ի (Urban95) չորս դեպքերի ուսումնասիրության դասերը

01.03.2022
0
blog

Ինչպես կորոնավիրուսային համաճարակը արագացրեց փոփոխությունները

Հոդվածը ներկայացնում է Իսրայելի  օրինակը.

  • «Քովիդ-19 համավարակը սկսվեց «Իսրայելի բուժքույրերի առաջնորդության ծրագրի» համար ամենաանհարմար ժամանակ: Ծրագրի նպատակն էր` զարգացնել վաղ մանկության առողջապահական կենտրոնների (« Տիպատ Հալավ») հնարավորությունները՝ բավարարելու համար ծնողների պահանջները և խթանելու դրական ծնողավարման հմտությունները:
  • «Քանի որ համաճարակը ստիպեց չեղարկել դեմ առ դեմ հանդիպումները, մենք երկընտրանքի առջև կանգնեցինք: Մի կողմից զգում էինք, որ շատ կարևոր է ծրագրի ընթացքի շարունակականության պահպանումը, մյուս կողմից նաև հասկանում էինք, որ «նորարարական լաբորատորիան» անձնական հանդիպումներ է ենթադրում: Մեզ համար դժվար էր պատկերացնել, որ այդ աշխատանքը նույն հաջողությամբ կարող էր նաև առցանց կազմակերպվել»:
  • Իսայելում նորածիններին սպասարկող բուժքույրերը նախաձեռնել էին նաև հանդիպումներ ծնողների հետ ZOOM հարթակում: Աստիճանաբար մեծանում էր ծնողական խմբերի քանակը, ում համար կազմակերպվում էին առցանց հանդիպումներ, որոնք առցանց վեբինարների, հանդիպումների և թերապիայի ավելի ընդգրկուն ծրագրի մի մասն էին կազմում: Հանդիպումները սովորաբար որոշակի կառուցվածք ունեին և ընդգրկում էին թեմաների լայն շրջանակ, ինչպիսիք են ծնող-երեխա կապվածությունը, կրծքով կերակրումը, երեխաների զարգացման խթանումը խաղի միջոցով, կոշտ սննդի ներմուծումը, նույնիսկ առաջին օգնության դասընթացներ էին կազմակերպվում:

Ավելի մանրամասն կարդացեք հոդվածը:

https://www.sbsbf.am/myfiles/files/2.How-Covid-19-Accelarate-change_Arm-txt.pdf


25.05.2020
0