Կապ

______________// Նորություններ

Մեդիագրագիտություն․ ինչպե՞ս խոսել դրա մասին նախակրթական հաստատությունների սաների հետ

Դարձնելով մեդիգրագիտությունն արդիական և գրավիչ նախակրթական հաստատությունների և երեխաների համար Վեբինարների շարք 0

Դարձնելով մեդիգրագիտությունն արդիական և գրավիչ նախակրթական հաստատությունների և երեխաների համար

Վեբինարների շարք

Ե՞րբ․ դեկտեմբերի 20-ին և 21-ին, ժամը՝ 16:00-ին

Ո՞ւմ համար․ նախակրթական հաստատությունների դաստիարակների, տարրական դպրոցների մանկավարժների և ծնողների

Դասընթացավար Շերրի Քուլվեր, ԱՄՆ Թեմփլի համալսարանի մեդիագրագիտության կենտրոնի ղեկավար

Արժեքը՝ անվճար

Գրանցումը՝ այստեղ

Մեդիագրագիտությունը և թվային գրագիտությունը մեր օրերի ամենապահանջված կարողություններն են ժամանակակից մարդու համար։ Մեդիագրագիտության ու քննադատական մտածողության, վերլուծական ունակությունների կարողությունների զարգացումը արդյունավետ է, եթե այն սկսվում է նախադպրոցական տարիքից։

Ի՞նչ է մեդիագրագիտությունը, ինչպե՞ս զարգացնել քննադատական մտածողությունը, ինչպե՞ս խթանել վերլուծելու, հարցեր տալու կարողությունը, ինչպե՞ս դարձնել գրավիչ ուսումնական պրոցեսը նախադպրոցական երեխաների համար։

Այս ամենի մասին իր փորձը նախադպրոցական ոլորտի մանկավարժների ու ծնողների հետ կկիսի Շերրի Քուլվերը՝ փոխանցելով ԱՄՆ լավագույն փորձը։

Հանրային լրագրության ակումբը (ՀԼԱԱՄՆ պետքարտուղարության դրամաշնորհի շրջանակում իրականացնում է «Մեդիա և տեղեկատվական գրագիտությունը նախադպորցական կրթության մեջ» նախագիծը, որի շրջանակում կազմակերպում է վեբինարների շարք նախակրթական հաստատությունների և տարրական դպրոցների մանկավարժների և դաստիարակների համար։

Շերրի Քուլվերն ԱՄՆ-ի Թեմփլի համալսարանի մեդիագրագիտության կենտրոնի ղեկավարն է։ Նա երկար տարիներ զբաղվում է երեխաների մեդիագրագիտության ուսումնասիրությամբ և կարծում է, որ տեխնոլոգիաների կիրառումն արգելելն ամենասխալ մոտեցումն է. սկսած 5-6 տարեկանից պետք չէ արգելել կամ վախեցնել, պետք է օգնել ճիշտ կիրառել, կայացնել որոշումներ, հասկանալ եւ վերլուծել այդ կիրառությունը:

Վեբինարներին մասնակցելու համար հարկավոր է մինչև դեկտեմբերի 19-ը անցնել այս հղմամբ և լրացնել մասնակցության հայտը։ Հայտից բացի անհրաժեշտ է լրացնել կարողությունների գնահատման պարզ թեսթը՝ որը կօգնի դասընթացավարին ավելի կարիքահեն դարձնել կրթական պրոցեսը։

Դասընթացից մեկ օր առաջ ընտրված մասնակիցները կստանան Zoom հարթակի հղումը, որտեղ կլինի նաև համաժամանակյա թարգմանություն հայերենով։

 

Վեբինար 1-ին

Օր՝ 20.12.2022

Ժամ՝ 16:00

Թեմա՝ Մեդիա և տեղեկատվական գրագիտությունը դարձնել առավել թեմատիկ և արդիական նախադպրոցական տարիքի երեխաների համար

Նպատակ՝

  • Խորացրել ձեր պատկերացումները մեդիա և տեղեկատվական գրագիտության հիմնարար հասկացությունների վերաբերյալ։
  • Նպաստել ուսումնական պլանի մշակման գործում փորձի ձեռքբերմանը և կիրառմանը, որոնք նախատեսված են նախադպրոցական տարիքի երեխաների համար։
  • Խրախուսել մեդիագրագիտության կրթության ստեղծագործական մոտեցումները՝ հիմնված լավագույն փորձի վրա

 

Վեբինար 2-րդ

Օր՝ 21.12.2022

Ժամ՝ 16:00

Թեմա՝ Մեդիա և տեղեկատվական գրագիտության գրավիչ և մտածված դասասենյակի ստեղծում նախադպրոցական տարիքի երեխաների համար

Նպատակ՝

  • Խորացրել ձեր պատկերացումները մեդիա և տեղեկատվական գրագիտության հիմնարար հասկացությունների վերաբերյալ։
  • Ակտիվացնել նորարարական մեդիա և տեղեկատվական գրագիտության մոտեցումները, որոնք հիմնված են նախադպրոցական տարիքի երեխաների ճանաչողական զարգացման վրա։
  • Քննարկել նախադպրոցական մանկավարժների առջև ծառացած մարտահրավերներն ու մտահոգությունները մեդիա և տեղեկատվական գրագիտության ուսուցման համատեքստում։

Վեբինարները լինելու են ինտերակտիվ, որոնց ընթացքում ակնկալվում է մասնակիցների ակտիվ ներգրավվածությունը խաղերին, հարցուպատասխանի փուլերին և քննարկումներին։ Ակնկալվում է բոլոր մասնակիցների կողմից տեսակապով միանալը։

Այս երկու վենինարը մաս է կազմում վեբինարների շարքի, որին մասնակցած մանկավարժներից ու մասնագետներից վեբինարների թեմաներին համապատասխան թեսթերի հիման վրա կընտրվեն մասնակիցներ, որոնց կառաջարկվի հավելյալ վերապարտաստում՝ մեր գործընկեր կառույցների, Թիչինգ աքադեմիի ու Քայլ առ քայլ հիմնադրամի կողմից։ Կարողությունների զարգացման բոլոր փուլերն փուլերն անցած մասնակիցները կստանան մասնակցության սերտիֆիկատներ։

Գրանցվել՝ այստեղ

Հավելյալ հարցերի համար կարող եք կապ հաստատել մեզ հետ՝ ուղարկելով նամակ info@pjc.am էլեկտրոնային փոստի հասցեին։

______// Կարդացեք նաև

blog

Հանդիպում Գեղասար համայնքում

2022 տարեսկզբին հանդիպում ծանոթություն ունեցանք Գեղասար համայնքի բնակիչների հետ: Խնդիր կար նախադպրոցական կառույցի մասնագետների ներգրավման: Անդամակցեցին համայնքի բնակիչներ, ովքեր կանցնեին համապատասխան վերապատրաստում:


01.01.2022
0
blog

«Վաղ մանկության կրթության խնդիրները» միջազգային ամսագիր

«Վաղ մանկության կրթության խնդիրներ» (Early Childhood Matters) միջազգային ամսագիրը նվիրված է վաղ տարիքի երեխաների զարգացման խնդիրներին։ Ամսագրի նպատակն է նպաստել վաղ տարիքի երեխաների առողջության, զարգացման, կրթության ու դաստիարակության հիմնախնդիրների լուծմանը, ուսումնասիրել այդ ոլորտի լավագույն փորձը և այդ մասին տեղեկացնել հանրությանը՝ ոգեշնչելով ու նպաստելով դրանց տարածմանը։

«Քայլ առ քայլ» բարեգործական հիմնադրամը արդեն երկրորդ տարին Հայաստանում ներկայացնում է «Բեռնար վան Լիր» հիմնադրամի կողմից հրատարակվող «Վաղ մանկության կրթության խնդիրներ» միջազգային հանդեսը։

Մեր ծրագրի շրջանակներում այս անգամ էլ հայերեն են թարգմանվել ամսագրի 2020 թվականի համարի մի քանի հրապարակումները։

Նախաձեռնելով դրանց քննարկումները վաղ մանկության զարգացման հարցերով շահագրգիռ լսարանների հետ (ուսանողներ, դասախոսներ, դաստիարակներ, ծնողներ, ոլորտով հետաքրքրված այլ անձինք) մենք նպատակ ունենք ոչ միայն տեղեկություններ տրմադրել մեր լսարանին ամսագրի մասին, այլ նաև ծանոթացնել միջազգային փորձին և քննարկել նման փորձ նաև Հայաստանում ներդնելու հնարավորությունները։

Քննարկման համար ներկայացնում ենք աշխարհի տարբեր ծայրերում այս ոլորտում աշխատանքի հետաքրքիր փորձի օրինակներ, որոնց նման տարբերակներ հետագայում հնարավոր կլինի իրականացնել նաև Հայաստանում։

  • Ինչպես կորոնավիրուսային համաճարակը (Covid-19) արագացրեց փոփոխությունները.  Նորամուծություններ ծնողների հետ աշխատանքում. Իսրայել
  • Կլիմայական փոփոխությունները և վաղ մանկության զարգացումը. գտնել լավագույն համադրությունը
  • Քաղաքներում վաղ մանկության ծառայությունների ընդլայնում. Ուրբան 95-ի (Urban95) չորս դեպքերի ուսումնասիրության դասերը

01.03.2022
0
blog

Ինչպես կորոնավիրուսային համաճարակը արագացրեց փոփոխությունները

Հոդվածը ներկայացնում է Իսրայելի  օրինակը.

  • «Քովիդ-19 համավարակը սկսվեց «Իսրայելի բուժքույրերի առաջնորդության ծրագրի» համար ամենաանհարմար ժամանակ: Ծրագրի նպատակն էր` զարգացնել վաղ մանկության առողջապահական կենտրոնների (« Տիպատ Հալավ») հնարավորությունները՝ բավարարելու համար ծնողների պահանջները և խթանելու դրական ծնողավարման հմտությունները:
  • «Քանի որ համաճարակը ստիպեց չեղարկել դեմ առ դեմ հանդիպումները, մենք երկընտրանքի առջև կանգնեցինք: Մի կողմից զգում էինք, որ շատ կարևոր է ծրագրի ընթացքի շարունակականության պահպանումը, մյուս կողմից նաև հասկանում էինք, որ «նորարարական լաբորատորիան» անձնական հանդիպումներ է ենթադրում: Մեզ համար դժվար էր պատկերացնել, որ այդ աշխատանքը նույն հաջողությամբ կարող էր նաև առցանց կազմակերպվել»:
  • Իսայելում նորածիններին սպասարկող բուժքույրերը նախաձեռնել էին նաև հանդիպումներ ծնողների հետ ZOOM հարթակում: Աստիճանաբար մեծանում էր ծնողական խմբերի քանակը, ում համար կազմակերպվում էին առցանց հանդիպումներ, որոնք առցանց վեբինարների, հանդիպումների և թերապիայի ավելի ընդգրկուն ծրագրի մի մասն էին կազմում: Հանդիպումները սովորաբար որոշակի կառուցվածք ունեին և ընդգրկում էին թեմաների լայն շրջանակ, ինչպիսիք են ծնող-երեխա կապվածությունը, կրծքով կերակրումը, երեխաների զարգացման խթանումը խաղի միջոցով, կոշտ սննդի ներմուծումը, նույնիսկ առաջին օգնության դասընթացներ էին կազմակերպվում:

Ավելի մանրամասն կարդացեք հոդվածը:

https://www.sbsbf.am/myfiles/files/2.How-Covid-19-Accelarate-change_Arm-txt.pdf


25.05.2020
0